måndag, augusti 31, 2009

Mediabevakning

Ja jag är dålig på att skriva till tidningar. Tur att min klubb sköter detta på ett fantastiskt sätt:
Sundsvallscyklisterna Jag fick till slut vara med på ett litet hörn, som tillägg. Det kittlar ju extra fint de gånger då det gått riktigt åt helvete, då vill varenda jävel skriva något. Nästa år blir det något nytt, egenkontrollerat. Tror att jag ska tävla under klubbnamnet compositemannen nästa år. Helsvart, vit text, svarta knästrumpor, riser och eventuellt fladdershorts. Då blir det ingen lek.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fär jag vara med då?

//S

Unknown sa...

Ja, givetvis. Grundkrav för medlemskap är att du är en småbitter norrlänning med försmak för onödiga cykelprylar.

Lars Ericsson sa...

...småbitter norrlänning passar bra in på profilen. Onödiga cykelprylar brister det i. Tror du man kan få slinka med om man gillar kompositkajaker. Lurar på en svart/vit till kommande säsong :-)

Hoppas du slänger in stakning runt Sidsjön under Sundsvalls Finest till vintern :-)

/LaRs

bloggen.motionspaddla.nu

Unknown sa...

Jamen absolut, det räcker med att prylarna är i dyrplast, sen vad det är kvittar. Nästan.

Stakning runt Sidsjön är taget! Påminn mig senare.

Anonym sa...

Haha läste artikeln nu, det var ju nästan lite humor...
//S