onsdag, augusti 26, 2009

Salt

Jaha. En dag till närmre döden. Fan, alltså någon gång så ska väl den här tillvaron se till att bli löjligt rätt? Jag har en hatkärlek till det monotona i vardagen. Den där då jag vet vad som ska hända och som jag till rätt stor del har kontroll över. Men ibland. Fan. Så skulle jag vilja att det hände nåt som skakade om. Försökte skaka om mig själv i skrubben med 430W. Jag blev lite skakad. Men inte på ett bra sätt. Tappade lite periferisyn och huvudet började värka där på slutet. Troligen, mycket smart att köra så hårt i en lägenhet med en sjuk tös i som är uttråkad över att ha varit ensam en hel dag. Men fan det regnade ute och jag ville inte bli blöt, kall och grinig. Nu blev jag bara matt.

Visste ni att salt är det nya?

2 kommentarer:

Svanebo sa...

Att salt är det nya har jag vetat länge...

Tom sa...

Jag gillar sött.