onsdag, augusti 12, 2009

Flinbanan


Alltså jag har fortfarande inte släppt den där Vålådalenresan, och helst då inte Blanktjärnsturen. Fyfan vad rolig cykling, med en massa fotgängardoserade svängar med tuvor som rundningsmärken, vattenövergångar och spångar. Ja, jag vet, Flinbanan är nåt annat, en sväng som ligger på Skutan. Men innan jag cyklat den så vet jag inte om den verkligen kan klassas som lika mycket Flinbana som den här. Fotot togs sekunderna efter det att jag pratat med en litet lätt irriterad flickvän, jag hade lovat att vara borta en timme, en timme som precis passerats och med halva sträckan kvar till stugan... Fyfan vad jag försökte åka fort... Faktum är att jag åkte den andra timmen på en halvtimma... Turligt nog så var den delen den bättre och den snabbare av de två. Men lite stressad blev jag allt, det visste jag ju inte när jag fotade att jag hade en så snabb sträcka framför mig alltså.

Jag måste erkänna att det går otroligt trögt att sälja min small XTC Advanced ram. Först var det ingen som hörde av sig, sen lossnade det, men det har hela tiden gått i stå. Så här kommer ett litet försök till.
Pris: 9500.- vilket nära nog är halva priset. Bloggrabatt utlovas.
klajmber snabela yahoo.com

Inga kommentarer: