torsdag, februari 26, 2009

Nytänd

Fan alltså, fredag imorgon. Helvete vad bra! Kan bli två helt verkliga distanspass i helgen!! Ett ute och ett inne. Att det blir ett inne står utom alla tvivel då jag ska vara sidekick på Vasaloppspinningen. Kanon, det var skoj i fjol och då körde jag träjner. Lite tysare och smidigare med en spinningcykel. Ska bli odrägligt trött har jag tänkt. Det lyckades jag för övrigt jättebra med ikväll. 3 x 20 är ju inte närheten av vad vissa andra tränar men för mig räckte det finfint. Första intervallen var en lek, andra ingen, och den tredje avslutades som lek. Lurigt, hatar intervall nummer två, känns som jag spänner mig och därmed stumnar för sen kan det släppa, bara jag biter ihop och väntar ut smärtan liksom. Kanske bra att träna på det. Eller nåt.

Inga kommentarer: