onsdag, februari 25, 2009

Utbrunnen

Fan, igårkväll var jag sliten, slutkörd. Vet inte om mina ben tagit emot så mycket stryk tidigare. I morse kändes det bra, tills kl 0900 ungefär, sen börjades det. Höll på att slockna framför datorn, benen kändes som kolbitar ungefär och hela tiden gnagde ett otroligt sug efter att äta nåt. Givetvis hade jag tagit med mig mindre att äta dagen till ära då all frukt var slut här hemma. Passade på att på lunchen smita iväg till närliggande mataffär och bunkra sånt som innehåller fruktsocker och C-vitaminer. Det hjälpte, litet.

Eftersom jag tydligen ser ut som en knarkare nu så tog jag tillfället att klippa mig idag, så nu ser jag ut som en nyklippt knarkare. Ett fall framåt.
Då mina ben/kropp/jag var så pass sliten så tänkte att att några finvarv uppe på södra, lugnt skejtandes nog skulle vara som balsam för själen. Efter att ha "provat" hur en fyra i hotellbacken kan tänkas kännas en sån här dag, så körde jag tre till plus några tvåor... Undra om jag ens tar mig upp ur sängen imorgon...

Inga kommentarer: