lördag, februari 07, 2009

84 kg

Satan alltså. En otroligt bra vikt. Inte min men väl vikten av den svenska elektronik som min gode kamrat Micke har inhandlat. Jorå, jag är avundsjuk. Japp, hejdlöst nördigt, att bli avundsjuk på cd/försteg/monoblock. Men fan alltså, 250W ren klass A. Det blir varmt det och värme skulle vår lägenhet behöva. 250W skulle nog mina 805or trivas med också. Mmm skulle vara fint att ha det och spela lite Tool för grannarna och Bodil. Då menar jag inte bara ljudvolymen utan detaljer och 3D.

Det var ett tag sen jag vägde 84 kg nu. Den här tiden i fjol kanske. Eller nåt sånt. Definitivt för två år sedan, då vägde jag mer... Nu är jag well into the 70's, hyfsat planenligt faktiskt. Men det är väl det enda som är planenligt just nu. Blir ingen träning idag heller utan jag ska koncentrera mig på att köra lite bilar och köpa möbler idag. Bara hostan släpper så ska jag smyga in i skrubben, där väntar en nyservad och pimpad monark. Som jag längtar!

Inga kommentarer: