lördag, februari 07, 2009

Veckans nitlott

Lördagar ska ju vara den bästa dagen på veckan, dagen då vi gör allt det som är roligt. Tränar, tittar på fräcka saker, grejar med grejer osv. Inte ska det vara dagen då det enda som egentligen händer är att jag hamnar på IKEA, köper bokhyll(or)a, monterar skiten och upptäcker att vår "charmiga" lägenhet är så pass skev att inget som ställs på golvet någonsin kommer kunna stämma med väggarna. Fyfan, jag har hyfsat med överskottsenergi nu efter mina "viloveckor"... Understimulerad är bara förnamnet. Den värsta tiden i en sjukdoms/skadeperiod är den odefinierbara delen mellan jättekass och frisk. Då är jag ändå så pass med i matchen att jag kan lida mig igenom varje jävla sekund av dygnet utan att för den delen få göra de saker jag hemskt gärna vill. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.

1 kommentar:

Unknown sa...

Det där känner jag igen, min längenhet är som venedig, allt står upppallat på kilar. värdelöst.