fredag, februari 13, 2009

Revolution

Eller kanske den totala avsaknaden därav. Nu händer det inte mycket skitfränt. Jobbet är oootroligt tråkigt för tillfället. Det roligaste idag har helt klart varit psykningarna mellan Sundsvalls och Göteborgs finest(!!!?). Tänk att det går att ha så skoj med hjälp av e-mail. Nåja, Henrik i gbg leder då hans cykel faktiskt är i fysisk rörelse mot honom. Jag försökte kontra med alla tänkbara tjuvknep nu när han faktiskt gått och köpt en Anthem X0. Kanske den bästa FS som finns, troligen är det så. Ja, jag är absolut avundsjuk, jag tror att den hojen är grym. Dessutom tror jag en sån tar SM-guld i år... Japp så blir det.

Imorgon går det en skidtävling som heter Njurunda runt, 42km seedningsgrundande myråkning. Ja, hade jag hunnit med ett par pass till än det jag nyss åkt så skulle jag ställt upp. Tävling är ju som sagt bästa träning men det känns lite galet att kräkas upp lungorna på första försöket liksom. Kvällens pass var vackert, men helvete vad snö vi har!! Jag har nog inte varit med om något liknande sen jag var kortare än 160 cm...

4 kommentarer:

Nordström sa...

Vår bransch är i dagsläget tämligen gynnsam för skitsnack. Du lär knappast sälja några klippsträckor och jag någon plåt med tanke på konjunkturen så det bästa vi kan göra av dagarna är att tråka varandra.

Unknown sa...

Fyfan du ska höra mitt säljsnack när jag sätter igång! Jag säljer en SAAB i Torslandaverken om så skulle behövas!!

Nordström sa...

Lyckas du med det får du mittuppslaget i DI. Fast det får du även om du säljer en Saab i Trollhättan. Eller en Volvo i GBG för den delen med...

Rickard Mattsson sa...

Ingen INGEN köper en bil nu. Tro mig jag har försökt att bli av med min. ;)