tisdag, februari 10, 2009

Material

Jag är ju en otroligt prylintresserad norrlänning. Det har nog de flesta som läser här listat ut. Materialet är ju knappast så jätteviktigt som alla tillverkare gärna vill få oss konsumenter att tro. Men en viss skillnad gör det ju och då är ju frågan: OM jag skulle välja helt förbehållslöst en cykel, vilken är då den absolut bästa cykeln jag kan köpa för mina stackars pengar? Det skulle ju vara nåt det, få prova ut något som är det SÄNASTE och det BÄSTA för just mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Compositemmannens ledord är väl lätt, clean och funktionell. Det här är enl moi en Hänkbike "black n gold"
http://www.evanscycles.com/products/scott/spark-ltd-2009-mountain-bike-ec016221

Unknown sa...

Mmm den skulle nog inte vara fel. Lustigt när jag tänker på snabb mtb så poppar Scott rätt ofta upp i huvudet. Men för att jag ska få råd med en sådan måste någon köpa röden, och viten...