lördag, mars 14, 2009

Svart

Ingen bild idag, heller. Lovade mig själv några distanspass den här månaden. Idag fick jag ett till, uppe i den anmärkningsvärda mängden om två distanspass den här månaden. Mina distanspass om vintern har alltid gått i det lugna och beskedliga tempot. Idag snittade jag 155 på klockan, 1628 höjdmeter enbart välplogade och fina skogsbilvägar. Nu är jag mör. Femmilen var spännande för en gång skull, hoppas att cykelsändningen 1500 bjuder på liknande.

This just in; mina kollegor i klubben körde bara fyra timmar och fem minuter medan jag körde fyra timmar och tio minuter selbst schlacht.

2 kommentarer:

Anonym sa...

grrr. Det ända Micke och jag kan skryta med var att vi var 4 från början och 2 på slutet bara. Dom två starkaste kvar på slutet som även åker Sveriges tuffaste skidtävling (kungsledenrännet) tillsammans...? :)

/Svanebo

Tom sa...

Jag har tränat två timmar denna veckan, suttit på röven hela dagen idag och ikväll ska jag fan äta godis.

Ni sticker i mina ögon.