söndag, mars 22, 2009

Söndag = skidsöndag

Japp jag har varit ut och luftat luftrören nu på förmiddagen, ska inte påstå att de fungerade skitbra men det funkade. Skejtade i promenadtempo, kände mig en smula uttråkad då jag inte körde intervaller men kom på att det är rätt trevligt att vara utomhus, i skogen en vinterdag med +1 och lite solsken. Vågade inte köra längre än en timma men det får räcka, så länge. Igår lekte jag och Kent spinning med det sänaste; Activio. Eller det sänaste och sänaste, det är väl kanske det sänaste för Friskis, Sundsvall men kanske inte det sänaste... Det var rätt smidigt och informativt. Jag har en liten invändning i hur "pulsvarvräknaren" är utformad, mer än 50% av den aktiva delen är tillägnad pulszoner UNDER uppskattningsvis 70%. Kanske skulle varit på sin plats att ha "utväxling" på pulsen i de lägre zonerna, jag menar vem fan går in på ett 40 min spinningpass och siktar på 50% av max!? Jo, jag vet, en hel del... Folk är dumma i huvudet... Jag får det bekräftat dagligen...

1 kommentar:

Tom sa...

Nämen, nu är du så där kall och cynisk igen.