onsdag, mars 18, 2009

Obra

Hatar att vara förkyld. Eller vad jag nu är, hostar som satan igen. Fint. Hostar upp saker som skulle kunnat ha varit med i Sagan om ringen. Men det jävliga är att jag mår bra. Alltså inte, trött, grinigare än vanligt eller för den delen har feber. Så jag kan våndas av varenda sekund som min kropp fungerar sämre än vanligt, utan att få chansen till att sova mig frisk, vilket inte alls är skoj. Men jag misstänker att det ordnar sig, dessutom ska jag inte klaga, över att vara förkyld. Det finns de som har det värre. Faktum är att jag ska sluta klaga över att vara förkyld nu. Av olika anledningar, eller kanske mest en i synnerhet. Men för den delen behöver jag inte tycka om att vara det, förkyld alltså.

Det är absolut tydligt att min kropp inte klarade av att köra dryga fyra timmar med plattan i mattan. Bara att erkänna för mig själv att jag är vek och en skam för mänskligheten.

När jag inte är så här överdrivet självkritisk så säljer jag en 2009 XTC Advanced SL ram i storlek small. 12500.- istället för de 16500 eller kanske till och med 18000 som den egentligen skall kosta, köp! 0703131160... 1050 gram. Läääätt.

Inga kommentarer: