torsdag, mars 26, 2009

"Du behöver inte bli trött när du leder!"

Hur tänker de då?? Har alltså provspunnit på HELEX. Det verkar som om filosofin där är att jag inte ska träna när jag själv leder. Hur tänker de då??? Vad ska jag göra då? Vara en cyklistatrapp kanske? Nu var det ju bara en som sa så, men mina misstankar var från början av den sorten. Jag tog det lugnt ikväll, hade bara 31 min över 90% under mitt timmes spinnpass. Kan vara att någon såg lite förvånad ut när jag började dregla av ansträngning, men det kan även ha varit mina förutfattade meningar som spelade mig ett spratt. Det gick annars över förväntan, verkar inte kunna förtränga passet utan övningarna satt där de skulle. Spinning är ju som alla vet JÄTTEsvårt, vi har HELA tre övningar att hålla reda på; 1, 2 och 3. En blandning av dem till musik så är saken biff.

Jag har otrolig vånda just nu, som vanligt, över kommande inköp. Klurar på om jag ska köpa allt som kommer i min väg tills alla pengar är slut. Det borde vara överstökat innan fikat imorrn.

1 kommentar:

Spring-Therese sa...

Vi i Götet säger sälj. Sälj. Punkt. Eller kanske SÄLJ!