söndag, mars 08, 2009

50%

Ja, nu var kortsemestern slut. Förra veckan tränade jag på 50%. Kändes väl rätt ok, men jag var lite smågrinig igår efter morgonens fyra mil skejt. Kanske inte var så mycket muntrare efter kvällens löptur med trettisekundare heller, men vafan jag höll nästan ihop i alla fall. Bad och bastu på det absoluta hatobjektet Holiday Club gjorde faktiskt en del underverk, tyvärr så måste jag erkänna att det var ganska bra med Sauna Land eller vad det nu heter. Men ett sånt bygge hör inte hemma i fjällen. Helvetes jävlar, tänk att inte behöva jobba 100% utöver de där 50% träning, det vore nåt det. Kanske blir det tråkigt i längden men det kändes då fan inte så när jag skejtade omkring i Björnen på fredagen, en tuff dag på kontoret helt enkelt med fjäll i bakgrunden och en sol som skiner igenom ibland...

Trodde nog att mina 350W från i onsdags skulle ha varit en one time offer men jag lyckades göra om det idag igen. POC.

Inga kommentarer: