onsdag, mars 11, 2009

Skitdag


Tror inte jag kommer att minnas den här dagen som en av de bättre. Men men, snart är det en ny dag med nya möjligheter!
Vi håller på att tjafsa om kläder inom klubben. Vi är ju några som kört med Kalas några säsonger, nu körde ju jag och Micke Craft hela förra, sånär som ett SM, men Kalas funkar bra. Det skulle behövas en stor fet sponsor som går in och tar kostnaden för lite mer kläder, typ jacka, långärmat, byxor osv. Men i dagens finanskristider så kanske vi får åka och råna Erikshjälpen för att få tag i kläder.
Idag har jag inte dragit en endaste liten ynka Watt. Bara bakat kladdkaka. Bra för deffen.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hur många pengar behöver vi från en/flera sponsorer för att det ska bli schyssta prylar i tillräcklig mängd?
Hur stora/små tryck skulle det bli med företagslogga?

Miike sa...

själv kommer jag köra i Craft:s snorgröna.. Hatar vitt/rött o Grönt..

Glömde att jag lagt av.. så jag kommer köra utan tröja helt o hållet

Tom sa...

Jag ska i alla fall ha på mig klubbkläderna när jag tittar på Tour de France i soffan.

Anonym sa...

Era j-a qvislingar
Inga siffror...?

Unknown sa...

För en femti papp kan jag nog sy upp en hel kollektion till dej!
I grönt givetvis!

Rickard Mattsson sa...

Skidåkaren har mina klubbkläder!

Miike sa...

O dom finns att hämta.. utkörning ingår ej!