tisdag, mars 31, 2009

Händelselöst

Ligger en månad efter i planeringen. Satan alltså, börjar nästa bli lite less på skrubben nu. Kanske på tiden att det blir tio plus till helgen. Någon stackars asfaltsbit måste ju hunnit bli bar tills dess?

Kan tänkas att jag slog personligt rekord i obeslutsamhet idag. Andreas hann nog bli lite less innan jag väl tog ett beslut. Ibland är jag oduglig på att bestämma mig, men ibland går det snabbt som satan. När det gäller cyklar och att välja brödsort i bröddisken är jag skrämmande ineffektiv. Jag har blivit lite bättre på det ena och lite sämre på det andra. Faktum är att jag hittat ett favoritbröd som jag oftast köper numera. Men cyklar är en annan femma... Nu har jag nog sett till att skaffa hängslen och livrem inför sommaren i alla fall.

Inga kommentarer: