onsdag, mars 04, 2009

Bockat

Nytt för vintern har varit att jag satt upp små delmål för varje månad. Som typ, tävla skidor, köra hotellbacken på under 4 min osv. Mars har följande: jag ska väga 77 kg, köra tjugorna på 345W och månaden ska innehålla tre distanspass. Idag kunde jag i alla fall bocka av ett av målen. Måste komma på ett nytt mål snabbt då, fan det är ju bara början av mars än.

Imorrn drar vi iväg på semester/träningsläger i Åre. Helgen kommer nog att innehålla ett millopp på Åresjön; Duvedsrajden. Kan ju vara skoj att bära nummerlapp igen. Förhoppningsvis ska fjällen visa sig från sin bästa sida och benen hålla för minst tre skejtpass plus nästan lika många klassiska. Misstänker att jag kommer att få tillbringa viss tid över de gyldene 90%.

1 kommentar:

Nordström sa...

Härligt med semester! Och skönt att vila upp sig på jobbet efteråt!