onsdag, mars 25, 2009

Biff

Imorgon ska jag övningsköra mina spinningkunskaper på ett annat gym här i stan nämligen HELEX. Vet inte varför riktigt men det kan ju vara skoj men någon slags ny utmaning. Gjorde ett snabbt besök i spinningsalen för att reka, kände mig bra lost. En massa speglar och konstiga cyklar. Blir säkert bra. Det går ju rykten om att ledarna på det gymmet springer runt i salen och fråga folk hur de mår och om de behöver vatten. Mår de bra och inte är törstiga så gör de fel, det blir min öppningsreplik imorgon.

Passade även på att köra en massa styrka nu när jag ändå förflyttat min stackars kropp till ett gym. Förutom detta har jag fan inte mycket att komma med... Kan inte påstå att det händer skitmycket just nu. Nu får det fan ta och bli lite bart ute, om inte annat några plusgrader i alla fall. 13,7 minus när jag vaknade... satan.

Inga kommentarer: