lördag, maj 08, 2010

Lite vila på det här så...

Åt en Ferry-frukost och dammade ut på några timmar grusväg och stigsladd i all ensamhet. Ska inte klaga, jag gillar att träna ensam så mina tankar slipper att överröstas. Det är bra för mig att få formatera hårddisken emellanåt. Lite mer psi i bakdämparen och den här jävla cykeln är rent ut sagt löjligt bra. Hoppas nu ingen från UCI får för sig att provcykla en för då lär den bli förbjuden... Giant's egna SLR -riser är det skönaste styre jag någonsin provat, det kändes inte ens fel första passet. Det är ett betyg gott som något.

På ett mer civilt plan har jag uppgraderat mitt kostymförråd inför stundande bröllopsfirande. Tafsade litet på Hugo Boss men klev in några pinnhål ner på kvalitetsstegen. När jag blir stor ska jag bli äckligt förmögen, 7000,- för en kostym!? Herrejävlar... Det är ju nästan ett halvt vevparti! Nu är frågan; handsydda italienska skor eller sneakers?

2 kommentarer:

Snarkus sa...

Sidi Ergo 2 i färgen "Steel Lux" är italienska så det förslår. Kan inte garantera att de är handsydda dock. Du lär ju slippa oönskad uppmärksamhet för din billiga kostym iallafall...

Unknown sa...

Bra, då tar jag och beställer ett par sådana...