tisdag, maj 25, 2010

Från tanke till handling

Nåja, jag har inte tagit det stora språnget än utan är fortfarande i tankestadiet. Reba XX och Crest 29" med American Classic är vad som står på drömlistan just i denna stund. Anthem Xen är "klar" nu med Innolite och 2,4" Rocket Ron. Planen med en XTC 29a var att dels ha en reservhoj men även en riktig grusvägssmiskare så kanske att en sån här är mer lämpad för ändamålet?

Stressade mitt gamla hjärta igår. Inte på grund av någon överdriven hög puls utan mer av rädsla. Allt resulterade i en punktering och en trasig CB minipump. Men övningen var rolig.

3 kommentarer:

Jens Westergren sa...

Jag har ju kört AC på alla mina No tubes hjul, men de två 29er hjulen jag ska köra på kommer att ha deras egna ZTR nav, eftersom de enligt Stan själv bygger styvare. Ett par podium till tävling och ett par Crest till träning.

Unknown sa...

Egentligen en dum fråga... Men Podium finns väl inte som 29? Ännu?

Den 8e Kaptenen sa...

känns som ett bra val o ha en 29a som smiskare, de man pratat med som gått över har ju alla gillat sina bågar även om dom varit tyngre.