onsdag, maj 19, 2010

29er

Jahapp, nu har min ram anlänt... Synd bara att det saknas en framgaffel, och ett par hjul annars hade jag provåkt eländet snarast... Tankarna lutar mot en Reba XX och ett par Notubes-hjul modell allround-lätta. Var lite inne på att gå stort med tub men utbudet är ringa och jag vet inte om jag orkar (har råd) köpa en massa reservdugaster... Ska bli spännande, synd bara att det är en HT... Hatar HT.

Jag är idag marginellt mindre däckad än jag var igår. Då somnade jag nästan sittandes framför datorn på jobbet. Det är ett bra tecken. Om jag inte känner mig piggare än idag på fredag så skiter jag i Borlänge Tour. Någon jävla skamgräns måste jag dra. Ikväll veckans enda pass, 30s i skrubben. Hoppas på djupverkande smärta men nu först massage!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul! Förväntar mig lite bilder på nya leksaken sen :)

Körde du Tufo XC4'or på Billingen? Hur fungerade de i leran?

Unknown sa...

Japp XC4or!
Hur de funkade? Ja, de dög. Det var inte däckens fel att cyklisten var instabil i vart fall...