söndag, maj 02, 2010

Klubbad

Åfyfan vilken helg. Har haft lite svängig hälsa. Igår var jag i princip sängliggandes, magen har inte varit på topp och inte heller resten av kroppen. Har mått ganska dåligt faktiskt. Försökte mig ut på ett cykelpass idag men kom hela vägen till Granlo. Det är ca 2 km från mitt hem... Sen gjorde jag mitt bästa för att vara ute i solen men till ingen nytta. Sängen igen, och nu hoppas jag att det vänder. Det enda jag lyckades med var att premiärvurpa Xen och att lägga den på en sten. De tunna kolfiberväggarna tål sånt. Skönt. Inte lacken dock... Har haft ångest och går omvägar för att slippa se... Men nu är den invigd, på riktigt.

2 kommentarer:

Robert sa...

Inget av detta hade hänt om du följt med Miike och mig, vilken fin dag vi hade, särskilt i motvinden upp till Torpshammar.

Unknown sa...

Jag hade inte kunnat följa med er om så ens mitt liv hade hängt på det... Om jag samlat all min kraft så hade jag kanske tagit mig till Bergsåker igår, men inte hem igen.