onsdag, maj 12, 2010

Debriefing TGP4

Det kändes bra idag, lite fyrkantigt de första varven men annars mycket bra. Fick ut det jag ville, nästan, vinna hade givetvis varit bättre än trea men det får duga. Benen, hjärta och lungor fick sig den genomkörare jag var ute efter, huvudet också. Jag känner mig stark, inte odödlig men det känns som om hästkrafterna finns där, transmissionen kanske felar litet ibland men det är ok. Har lite svårt att fullfölja ett ryck, spänner mig för mycket och stöter för löst. Torskade spurten idag, inte rejält men ändå eller jag kom aldrig ut ifrån hjul så det var väl aldrig nära... Tittade ner stax innan på bakdreven och tänkte att det där duger om vi kommer nära. Micke stack tidigare än nära och jag har inte lärt mig att växla. Tom fick sopa dit mig också, i Skövde blir det annat om jag ställs inför en spurt. Imorgon blir det kort rehabträning och provrull på tubisar sen bara lugnt. Fan det är roligt med TGP men vi kanske skulle hitta en mer stimulerande bana?

Inga kommentarer: