onsdag, maj 26, 2010

Det går bra... nu?



Sen i fredags har jag förstört saker på varje pass/tävling. Eller förlåt, igår så förstördes inget, satt ju på TC... Pumpen gick sönder i förrgår i samband med den punkan så jag drog iväg och shoppade en Blackburn. Tur det för längst bort idag så lyckades jag pricka den här spiken med bakdäcket och det blev tomt på luft. Anledningen till att jag över huvudet taget var ute och rullade ikväll var det fina vädret, när jag åkte. Efter spikincidenten så höll jag på att frysa ihjäl. Svensk sommar med temperatur under 10...

Köp en Rock Shox SID World Cup, vit och fin, för 4000.- Jag har en över, liksom.
Har ett par tubhjul också... 6000.- med fyra däck. Två på (XC4), ett extra nytt och ett använt. 1300g väger de... vilda bud skickas till: klajmber@yahoo.com

5 kommentarer:

Samuel sa...

Jävlar vilken elak spik! Hur gick det med lottoraden?

Unknown sa...

Oj, den har jag glömt... Säkert miljonär utan att veta om det.

Svanebo sa...

Inte vet jag hur det gick med hans lottorad men en splitterny R-klass 320 CDI står parkerad med feta fälgar på parkeringen hans... :)

Samuel sa...

Vi vet ju vad han har lovat..

Unknown sa...

Fan.