måndag, maj 10, 2010

Återvinning?

För första gången i mitt liv har jag varit till återvinningscentralen i Johannedal. Snacka om punch line för det här inlägget... Tyckte att regn, en måndag och allmän överskottsenergi var förenligt med ett icke idrottsrelaterat ärende. Trodde även att jag skulle vara ensam om detta tilltag, alla andra tränar väl en måndags kväll? Nä... Ingen tränar tydligen... Vafan gör folk med sin fritid? Jo, de åker till återvinningscentraler, inte undra på att idiot-TV går hem i stugorna... Har vi inte högre krav på livet än såhär? Kanske en variant av det naturliga urvalet; vi människor lyckas ju lura naturen gång på gång i den selektionen så kanske, kanske att vi inom en snar framtid lyckas understimulera oss själva till döds? Jaja, det var rätt roligt att återvinna...

Jag borde Stan'sa däck... Eller Joe'sa kanske är mer korrekt. Fast jag har ju påklistrade XC4or... Det är ju så smidigt. Men på ett långlopp?? I Skövde? Borde nog ha en hygglig back up till tub. Formmässigt då? Ja, vafan kan man begära? Träningsvärken från förra veckans löpning har i alla fall börjat att släppa.

Nu ska jag titta på Hollywoodfruar...

1 kommentar:

Samuel sa...

Backupen levereras i Borlänge..