måndag, juli 27, 2009

Smärta

Mitt jävla skitknä tänker fortsätta värka verkar det som. Fattar inte, det är liksom svullet, stelt och gör ont på baksidan. Jag brukar inte slentrian-falla-sönder men nu är det nog dags. Gå till farbror doktorn känns otroligt meninsfullt, först sitta och vänta en massa timmar för att få prata med någon som inte kan något om knän och sedan vänta i ett halvår på någon som kan... Allmänsjukvården är bra... Privat sjukvårdsförsäkring någon? Men så illa är det inte, jag kan träna, det är bara timmarna i mellan träningen det gör ont, av dessa är det ju ändå så få så det spelar kanske ingen roll?

Tdf är slut för den här gången. Skönt, nu slipper jag ha någon tid att passa på eftermiddagen så nu kan jag göra precis vafan jag vill, i en hel vecka. Sen börjar det igen. Skönt att få åka på jobbet och villa upp sig, det är slitigt med semester.

Idag måste jag nog göra ett ryck med att klippa mig, morsan tror att jag knarkar pga mitt långa hår, då känner hon mig. Då kan man ju fundera på vad de som inte känner mig tror om min livsstil... Yta och image är allt.

2 kommentarer:

robert sa...

Jag kan rekomendera Atlaskliniken på Södra Järnvägsgatan, dom är väldigt duktiga på idrottsskador.

Rickard Mattsson sa...

Gå till Teamed på köpmangatan direkt så slipper du allmänläkare som säger att du överansträngt ditt knä och behöver vila. ;)