tisdag, juli 14, 2009

Lugn

Fan alltså, ett par dagar efter och jag klättrar på väggarna. Rullade igår i och runt Rättvik, kändes overkligt att cykla i mystempo på tävlingsstigarna. Idag skiner solhelvetet och jag ska vila. Hade gärna åkt ut och slaktat mig själv på första bästa stig, jag är riktigt stigcykelsugen!! Undra vad som hänt med mig?? Gick förbi skrubben och kände ingenting. VA!? Satt och slösurfade på DH-cyklar, jag pratade lite löst med Kent om att åka till Åre en sväng och skrämma mig själv halvt till döds innan sommaren tagit slut, och jorå jag känner det suget fortfarande. Det är ju SM snart, hur nu det ska gå. Jag vet inte vad jag ska förvänta mig av helgen, en sak är jag säker på och det är att jag ska försöka bli så trött som bara möjligt är. Vill hemskt gärna förbättra mig från ifjol men det tror jag blir tufft dock ska jag göra ett ärligt försök.

Men mest av allt är jag så jävla sugen på att snöhelvetet ska komma någon gång så jag får gå loss på lite topptursaktiviteter!!!

Inga kommentarer: