onsdag, juli 08, 2009

Skadad?

Imorse när jag skulle gå in i köket högg det till i baksida knä. Skitkropp tänkte jag, men vid det här laget har jag vant mig vid att det gör ont ibland, på en del olika ställen, så är det för alla. Tänkte inte mer på det, sen ett litet tag senara hugger det till igen, rejält. Sådär som det bara kan göra när något är paj. Damage Control säger att höger ben inte går att räta ut; Bra. Det gör riktigt jävla ont att försöka räta ut benet, givetvis måste smärtan vara ett tecken på att det är bra att försöka räta ut benet, det är ju det smärta är till för, att signalera brahet. Det hjälper inte och jag försöker finna sympati och medlidande hos en oförstående flickvän. Jag åker ändå på att hjälpa till med städningen av skafferiet. Helvete, livet kan omöjligt bli värre! Det där jävla skitbenet försöker jag att behandla med några lagom hårda intervaller i skrubben, det funkar fan inte heller. Nu ligger jag och funderar på varför min högra knä med tillhörande gammal krigsskada behagar jävlas nu, en halv vecka in på semestern och veckan innan Suggan samt SM? Men vad är väl detta problem mot det att barn svälter och löst folk cyklar på Södrabergets motionsspår??

JÄVLA SKITBEN!

Inga kommentarer: