söndag, juli 05, 2009

Imorgon börjar allvaret

Semestern alltså... Tuff tid på året, tvingad till ledighet, inte bra.

Ja, dagens pass var kanon, allt var bra förutom en pappskalle... Då varken jag eller Andreas trängdes i något öltält på lördagen så var vi ju tvugna att späka oss i några timmar i sadeln som straff, fem blev det, fem var planerade. Jag ljuger inte när jag säger att det blev fem timmar på sekunden... Alltså utan skarvning, med förplanerad rutt, som vi inte kört tidigare. Rätt bra faktiskt, av oss alltså. Trettiosekundarna var roliga, vi vilade en kvart, fem mintuer innan varje intervall var det ganska tyst, i alla fall när vi kört den första och insåg vad som väntade varje gång. FFS!!! Suddigt och huvudvärk, det är nog bra. Sundsvalls Tornado-Tom var ju lite besviken på trettisarna, Micke vet jag inte heller om han gillar dem, längre, men vafan. De var ju lite skojiga ändå. Men det galnaste av allt, i min värld, är fem timmar utan något att äta, utan frukost... Det trodde jag fan inte om mig själv! Dessutom så var jag tvärsäker på att vägga de två första timmarna, sen antiväggade jag och kände mig bättre och bättre ju längre in i passet vi kom. Inte det att vi körde skitsakta heller, en massa konstiga intervallövningar och sånt. Blir skoj att se vad sånt här påfund ger.

2 kommentarer:

Tom sa...

Dom är värdelösa, men rätt roliga.

Miike sa...

nu återgår jag till 4x4 och benböj, 30 sekundare kan man syssla med om man vill fördriva tid..