tisdag, juli 29, 2008

Smula


Jag är en smula trött. Kört några pass på raken nu. Tävlat litet med. Har ju semester, vilket innebär vila, för andra, inte för mig. Om en dryg vecka är det Finnmarksturen, det är skumt att ha den så tidigt i kalendern, men kanske bra på nåt sätt. Fast jag brukar bli sliten av den tävlingen, undra om Tyskland har gjort mig tåligare? Kanske att jag fått lite tjockare hud nu. Vet inte ens om jag gillar Finnmarken, ganska grisig tävling. I och för sig brukar jag gilla det som är grisigt, eller jag gillar det inte men det brukar gå ganska bra då, för att vara jag.
Inte en enda svordom på hela inlägget. Det är inte bra när främmande människor säger att jag svär för mycket på min blogg. Inte bra alls. Fan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

bra att du inte svor så mkt..

Anonym sa...

En fri fika på Barrista ikv kl 19.30 mot Aliancen?