tisdag, juli 01, 2008

Man kan inte få allt

Satan, jag börjar med att göra tvärt emot vad jag tänkt... Skulle ju mosa mängd, men jag körde intervaller. Blev industriområdet, skittråkigt men som skrubben; bra. När jag vänt på styrstammen och kände mig klar så slog det mig, hade glömt det ryska. Fan. Det var ju det som var det viktigaste idag. Helvete, det är inget man vill missa. Hur fan kan jag vara så förvirrad att det jag planerat att köra, det glömmer jag? Helt jävla osant. Men, men det kanske går att lösa på nåt sätt, jag fick improvisera och ändå få med det viktigaste. Jo, sa jag att mina Avid Ultimate har gett upp också? Nu har jag alltså två uppsättningar finbromsar som behöver onödigt mycket kärlek. En annan sak som vill ha kärlek är min vita bil, faaaaaan vad ångest jag har så fort jag sätter mig i den... Helvete. Ska sälja den till nån som uppskattar att tvätta. Testade launch controlen på lunchen, den funkade.

Som Nordström skrev så vann jag över honom idag, han åt paneringen på sin fisk, det gjorde inte jag. Men ska jag vara ärlig så blev det nog, om domslutet faller min väg, åtminstonde 1-1 eller iaf 0-0. Men granskar man reprisen i slow motion kan man se hur jag skickar i mig friterade majs/ananas/lök-bollar med ett flin på läpparna... Fan, HN-HA, 10-0.

Inga kommentarer: