torsdag, juli 03, 2008

Helvete

Sällan. När jag inte kommer på vart jag vill träna hamnar jag i Nacksta industriområde. Helt klart ett underskattat forum. Lång fin raksträcka med vändpunkt. Skitfint. När jag väl hittat rytm är det dags att bromsa och slå igång igen. Bra. Hatar rytm. Asfalt och heldämp verkar vara bra skit, cyklade 15s snabbare än jag någonsin gjort, ändå blåste det illa. Bra. Tänkte upp och ta pers i Håkanstået med men körde Ryskt istället. Blev sedan sugen på att åka upp till hotellet på fyra minuter men blev mera sugen på glass. Åt givetvis fil istället. Man ska aldrig vika ner sig och ge efter för infall och suktande.

Nu är jag sugen på fil så nu blir det glass!

2 kommentarer:

Rickard Mattsson sa...

Då beger du dig till närmaste butik som säljer Ben & Jerrys och handlar jordens dyraste glass. ;)

Unknown sa...

Japp, gjorde ett depåstopp i B&J-tältet på fredagen... Bra skit...