torsdag, juli 10, 2008

Södra

Jaja, fan jag var dit igen och försökte bli trött uppför. Gick ganska bra, att bli trött alltså. Hade lite bättre ben än i måndags vilket ju alltid är trevligt. Kan inte påstå att det var någon wow-upplevelse men den kanske kommer. Gärna på söndag. Såg att jag halkar ner tre placeringar på söndag. 2 Full-Dynamix och en CykelCity kille kommer att vara före mig i resultatlistan. Otroligt drygt att de ställer upp. FD kan väl hålla sig utomlands och svenske mästaren i tempo kan väl just fortsätta köra tempo, alternativt att de väljer att köra mtb de gånger jag är i Tyskland eller har långt till tävlingen. Iofs så drabbas ju alla andra lika mycket av deras deltagande men jag har ju missat några tävlingar som de varit med på, de andra alltså. Jaja, ska starta röden för första gången. Har pimpat med extralite-barends och räserstyrlinda. Fan så fint. Undra om jag ska gå loss på ett par Racing Ralph istället för Maxxis Monorail? RR är ju litet lättare. Men jag kan fan inte, har psykat Buggelibrink att RR är skit så det bär sig liksom inte.

Lite dåligt med bilder numera, det beror till största del på att Kadens ville ha tillbaka sin kamera och att min mobil är söndersvettad. Får se till att lösa dett inom en snar framtid. Men jag har gått och blivit toksnål. Har varit nära ett par gånger att beställa en Garmin 705 av Andreas men svnägt i sista sekund. Ja jag vet fan bara att handla. Förlåt.

Tror att jag bestämt mig för att köra lvg i Ljusdal. Kanske som H30. Fan vet. Ny cykel då? Fan vet. Får se hur det går på söndag. Kanske har lagt av med allt vad idrott heter. Fan vet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har fan för sköna inlägg, kunde inte hålla mig från att skriva. Step on it sunday!

Själv drar jag t Skottlande imorgon.

Rickard Mattsson sa...

Tänk på att bryta när ni inte hänger med proffsen för så gör man på landsvägstävlingar. ;)