torsdag, juli 17, 2008

IDIOTER!



Nu har de torskat tre cyklister på Touren. JAMENFÖRHELVETE!? Skjut dom! Jag skämtar fan inte. Skjut de jävla asen! Jävla idioter. Undra sa flundra hur många som åker dit av de som dopar sig? Jag menar de plockar tre nu på en vecka, bara för att de gör koncentrerade tester... På misstänkta... De har tydligen inte ens kunnat se den senaste formen av doping... Förrän nu... Jag blir så trött. Undra hur många svenska cyklister det finns som har dopat sig? Fan, folk på gym har ju tillgång till allt jävla skit så nån borde väl petat i sig nåt otillbörligt? Fan. Åker Evans dit för doping ska jag aldrig titta på cykel mer i hela mitt liv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan har du tränat biceps ordentligt:
http://www.mtbsm2008.se/webbgalleri20080719/images/2008-07-19_2%20048.jpg

Unknown sa...

Satan, det �r v�l grunden i en cyklists tr�ning??? Kan ha missat n�gra reps dock...