torsdag, juli 17, 2008

Referens

Mmm har tvivlat på mig själv i några dagar nu. Tänkte att jag skulle avsluta tvivlandet igår med att göra saker jag gjort förut och jämföra. Håkanstået är en backe jag kört många gånger. Startar vid vägbommen och kör stigen upp till en bänk längst upp på krönet. Den svängen har jag kört på 1.53. Det har jag gjort strax innan för mig hyfsade resultat. Alltså borde det vara nåt som kan säga nåt om status på kropp mm. Igår tog den turen 2.01. Jävlar. Alltså har en hel vinter av skrubbande och skidande 12-20 h/v gjort mig 8 sekunder långsammare än vad 6 h/v 4x4 gjorde. Satan. Ja, vad säger man? Fast iofs hade jag rullat upp till parkeringen på södra en stund innan. Det är jag ganska nöjd med. 4 min.

Nu måste vi sammanställa en Sundsvalls finest, alltså stjäla rakt av från dalmasarna. Andreas, du sponsrar alla i klubben med en Garmin var så vi kan jämföra?

Råkade se nästa års anthem x... Fan, kan inte lägga av i år heller, måste prova en sån innan...

3 kommentarer:

Tom sa...

Klart du inte ska lägga av! Men du måste börja lalla mer strukturerat!

Sundsvalls finest låter kul!

Unknown sa...

Ja jag tror på SF. Den kan bli något för oss gamlingar. Då ska vi ju givetvis ha diverse backar, rundor mm så att alla får sitt. XC, lvg och tempo.

Tom sa...

Ja, jag ska leta rätt på en tempobana där jag alltid ska ha de fem bästa tiderna.