måndag, september 13, 2010

Träben

Jaha ja. Måndagmorgon bjöd på inte bara måndag utan även knä-schmerzen. Lite annan karaktär idag, inte längre sporadiskt utan nu mer konstant ihållande. Strax innan lunch funderade jag på att lämna in, Ipren gav inget. Provade att röra mig men haltade som en mycket gammal 31 åring. Trots denna dag i molvärkens tecken flög ändå tanken igenom mitt huvud att åka ut och trampa litet. Dum i hela huvudet är jag, det är inte min flickvän som satte mig i flyttjobb här hemma istället. Såhär med lite tid mellan orsak och verkan så var det nog klokt. I alla fall med tanke på att jag fick smärtan av att cykla... Just fan, har nog inte skrivit om flytten... Vi har köpt lägenhet. Liksom. Bottenvåning. Liksom. Vi funderade på hus men då jag har problem att få tummen ur att ens ge mig på väldigt, väldigt små husliga projekt så föll det sig så att vi sparar på förhållandet och går på hus light, dvs lgh på bottenvåning. Idag nåddes jag av mycket positiva besked; den skrubb jag trodde var för liten för en Monark med viktkorg var vid mitt okulärbesiktande utrustad med inte mindre än två st garderober för många!! Denna skrubb ligger också utanför lägenheten, alltså, hörbarhet nolla för grannarna! 30s morgonpass here I come. Happy, joy, joy!

Nu Biggest Loser! Lebensqualität!


Inga kommentarer: