onsdag, september 08, 2010

Dagen efter


Hade mina funderingar om att outa familjeliv på en sån simpel sak som min blogg. Men B frågade varför jag inte skrivit nåt så då var det lika bra. Men vafan, liksom?

Jaha ja, den här säsongen var slut dagen då bilden togs, det vill säga dagen efter Finnmarksturen. Men, något hände när jag lånade 29an och därefter. Så jag får se vad som händer den närmaste tiden. Kanske, kanske åker jag någon till tävling. Är anmäld till Norrländska, både lvg och mtb. Funderar på att sopa hem hela skiten bara för att dryga mig. Har ju inte tränat på ett tag så kanske är jag i mitt livs form? Fast tiderna uppför Södra skvallrar om motsatsen...

Imorrn ska jag göra nytta, åka till ett stort företag i Sandvikstrakten och höra vad de vill handla för nåt skoj. Hyr-Meganen står och frustar här utanför. Fyfan. Roadrage.

Inga kommentarer: