måndag, september 27, 2010

Mot Hufvudstaden

Igen alltså. Sthlm revisited, liksom. Denna gång blir det ett besök hos farbror ortopeden. Hoppas han har vässat kniven för jag vill ogärna åka dit en gång till. Hatar städer med fler än tvåfiliga vägar. Helt meningslöst att samla så många människor på en sån liten yta när Sverige är så glesbefolkat. Helt allvarligt, varför bo så nära varandra när vi teoretiskt skulle kunna bo såpass att vi kunde slippa se varandra? Usch för folksamlingar större än två st åt gången.

Mässan då? Jaaaa, vad ska jag säga. Anthem X 29an var nog showens stjärna. Iofs såg jag en nittiotals-Merlin med Manitougaffel som jag nog skulle ranka i topp, men den var ju inget nytt.

2 kommentarer:

Patrik Skolling Möller sa...

Hörru din norrlänska tjurskalle. En F32 80 mm har beställts från England. Jag kommer upp med ångvälten om du lurat mig. ;)

-Skogling

Unknown sa...

Sådärja! Nu blir det fint skit ska du se!