torsdag, maj 28, 2009

Timrå GP

Inte alls så dumma ben den här gången. Helt annat än förra veckan. Var även ute och utsatte näsan för lite motvind. Känns helt ok med tanke på att det var första gången som jag körde på Rabon. Den då. Men dra åt... Ok, bara 105, billiga hjul, men någon taiwanes måste ha kört kolfibermaskinen några övervarv runt styrrör och vevlager för det gav inte med sig många millimeter där inte. Nu ska jag jaga fram några finhjul till den där. Ett par beggade Zipp vore fint, HED Stinger ser ju också rätt snabba ut men frågan är om jag inte måste gå på ett par Shimano lågprofilkolfibertubisar för att bibehålla likformigheten?

4 kommentarer:

Stefan sa...

Jag har ett par snabba hjul till dig, rulla lätt/rulla snabbt!

http://www.blocket.se/dalarna/Carbonhjul_hogprofil_50mm_tub_21738129.htm?ca=6&w=1

/Stefan

Unknown sa...

För mycket stålar.

robert som gav mjölksyran ett ansikte. sa...

Du och din nya hoj gick bra igår, det var tur för Mikael och Kennet att vi höll igen lite i motvinden. Satsa på DuraAce carbon

Nicke sa...

Om du inte har jättebråttom så tror jag att 3sixtydeg(.com) släpper 45mm carbonhjul under sommaren! kanske ännu snabbare än zipps.. dock nypris :/