söndag, maj 24, 2009

Respekt för sporten

Första LL avklarat. Kommer ihåg från i fjol att LL inte ska underskattas. Fegade rejält från början, kanske var bra med tanke på hur det har känts de senaste veckorna. Var lite orolig att om jag ansträngde mig skulle jag bli ståendes någonstans. Hade inte tänkt avbryta dagens tävling. Hade psypunka fram, på slutet understyrde det så pass att jag missade en del kurvor grövre än vad jag brukar missa kurvor med. Missade även när två drog från den grupp jag satt i, hade kunnat gå med, tror jag. Men satt och sov å det grövsta, tänkte att någon annan skulle täppa, icke. Blev omkörd i strupen, i år igen, på grund av kramp, i år igen. Satan vad vänsterlåret krampade. Sådärskönt. Nu är jag trött, 25a och nästa tjejdäng. 20e i elit ger lite cuppoäng och mindre tävlingsstress till resten av säsongen. Nu hoppas jag att det här var lägstanivån för i år, eller den nåddes nog i onsdags, men offentlig lägstanivå.

Jag är faktiskt jättetrött.

Inga kommentarer: