måndag, maj 11, 2009

Dumstum

Har roat mig med att gymma idag. Solen skiner och det är grönt ute, självklart ska jag vara inne då! Kände mig otroligt osugen på att träna alls idag men fick fram piskan och hånade mig själv tillräckligt för att bygga upp så pass med vilja att jag kom iväg. Jag skulle kunna skriva några rader med elakheter om mina medtränande. Men jag skippar det idag. Är för avdomnad i skallen för att kunna skicka elakheter mot försvarslösa individer här på Internet. Det är något speciellt med att iakta tränande på gym, de sitter där lite lätt bortkopplade från nuet på den noggrant utvalda maskinen. Sen så genomförs rörelsen i maskinen lite lagom omotiverat på en belastning och med ett antal reps som på sin höjd förbränner tre eller fyra kcal mer än normalt. Efter passet blandas givetvis en stor, grande, proteinskak i manlig rosa färg. Tro fan det att Saltin måste skriva något i Aftonbladet om eländet. Hade jag varit en man av dignitet och erkänd i de rätta kretsarna hade jag spytt galla mycket mer frekvent över allt och alla. Förstå vad roligt!!!

Inga kommentarer: