tisdag, maj 12, 2009

Stelben

Nog blödigt skitsnack nu. Fan, spenderade kvällen i skrubben. Det här är inte bra, W ska ju öka med närheten till säsong, inte tvärtom. Jag skyller allt på att jag har en liten låsning eller nåt skit i vänster höft. Den gör att jag inte trampar lika bra med vänstern. Jävla satans skit. Störigt men säkert något som går att lösa. Det blev ett avvaktande pass med 3x15 min @ 360W. Tyvärr blev det en del stopp mitt i intervallerna pga den där jävla skithöften.

Imorrn är det träningstävling. Förra veckan var jag så jävla dålig att jag funderade på att sänka cykeln i Selångersån. Det finns risk att jag inte är bättre imorgon heller. Så ni vet nu vart ni ska leta om ni vill ha en smalhjuling på torsdag.

3 kommentarer:

sbx21 sa...

När du jobbar på beach 2009, är det även friskis du pumpar på då?

Unknown sa...

Freeeeskiiiis ååååck Sweattiiiis

Yes.

Tom sa...

Det är inte kattskit att avvakta på 360 watt.