tisdag, maj 19, 2009

Säljsnack

Ok, here goes:
Jääättefina prylar till salu!
Köööp.
Finns även fina Marta SL till vrakpris, dvs halva nypriset...

Har otroligt svårt att förmå mig att köpa en fräser. Har kämpat i ett par-tre veckor nu. Det går inget vidare faktiskt. Idag hade jag bestämt mig för att göra slag i saken efter jobbet. Efter jobbet åkte jag hem och åt blodpudding. Jag är deppad. Jag funkar inte riktigt just nu. Det bästa som har hänt idag var att jag sålde 6st KNCA. Det gav faktiskt mer kick än att cykla. Då är det illa, riktigt illa.

Mycket talar idag för att jag inte bemödar mig med de 120 mil i bil som Billingen innebär. Har försökt att cykla kroppen till rätta men får väl gå på Mickes linje och dricka sprit tills kroppen känns bra.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kokain och cykel verkar ju annars vara en bra kombination..
//Samuel

Unknown sa...

Men då ska man vara välavlönat proffs, tror jag nöjer mig med Karamellkungen.

Anonym sa...

Ja det blir nog lite billigare....

//S

Anonym sa...

varför banga ut i sista stund hela tiden för att det inte känns bra? Då kommer du aldrig bli bättre

Unknown sa...

Isf skiter jag i att bli bättre.