onsdag, maj 20, 2009

Kill Bill..inge

Jag skiter i Skövderesan.

Timrå GP var en fröjd ikväll. Känns illa att säga att det faktiskt var ett fall framåt ikväll. Kände några gånger under kvällen att det fanns ben att trampa med. Känslan försvann illa kvickt. Nu ska jag inte göra samma misstag som samlad världspress har gjort när det gäller att underblåsa en gigantisk finanskris med hjälp av negativa uttalanden. Det kändes faktiskt ganska hyggligt ibland. I bilen till tävlingen tex. Mando Diao på hög volym och ett morrande från 3.2L fossilt bränsle-eldande. Ett tag kände jag mig sugen som satan på att bli trött. Sen klev jag ur bilen. På vägen från tävlingen kändes det faktiskt också bra, förutom att skorna och jag var blöta. Egentligen är det inget ovanligt detta, att jag får dyngstryk. Jag är inte bättre. Jag lever på ett svagt startfält och andras otur för att prestera.

Så bara så ni vet. Blir ni passerad av mig på en tävling är ni ordentligt dåliga.

Inga kommentarer: