onsdag, maj 13, 2009

Selångersån

Ja, ni vet vart ni ska leta om ni vill ha en cyclocross.

Vilken jävla tur att jag inte köpte en racer idag, då hade jag fått skämmas än mer. Vad som hänt med min kropp vet jag inte. För en månad sedan kändes allt ganska ok och som om jag var på rätt väg. Måste ha svängt fel eller gjort en U-sväng över heldraget, för nu går det inte fort att cykla för mig. Jag är otroligt dålig nu faktiskt. Härmed torde det vara bevisat genom iteration att monarken visar fel.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Va lugn och tro på dig, det kommer!

/Andreas

Caroline sa...

Dina Baldersintervaller visar ju vad du kan och att du har förbättrat dig! I med lite mer självförtroende nu så kommer det nog :)

Unknown sa...

Det där har inget med självförtroende att göra, tyvärr...

Anonym sa...

Trodde du skulle komma som ett skott igår! formen kommer!
/Micke N avhäng av klungan igår

Tom sa...

De där tiderna på Balders drömmer jag mardrömmar om. Har du inte förvanskat sanningen där, Henrik? Finns det vittnen?

Jag försöker se det framför mig hur det ser ut när du springer så fort, men jag får inte riktigt fram bilderna.

Anonym sa...

Tom: Jag ställer mer än gärna upp som vittne :)
Vi var där samtidigt och hans löpsteg var faktiskt bra, cyklist som han är.

/Svanebo

Tom sa...

Äh va fan!

Unknown sa...

Fan vad kommentarer!

Äh, klart jag farit med osanningar. Det var min elake tvillingbror som sprang och satt i skrubben med 380W.