fredag, oktober 31, 2008

Dubbat


Fan alltså! Jag dubbade både bilen och fossingarna idag. Nu jävlar är jag rustad för snöstorm. Lite skum löpkänsla i buggarna, man låter lite lustigt också måste jag säga. Men de verkar funka. Tyvärr så var jag så fokuserad på att springa dubbat att jag lyckades missa en trottoarkant och bjöd mig själv på lite ofrivillig vadstretch.
Det finns en samling med en massa Kentskivor att köpa nu. Revolver heter den. Jag vill ha. Samtidigt bär det emot att köpa den då jag redan har alla skivorna och jag förstår att gubbarna blivit affärsmän på riktigt nu. Men som sagt, habegäret finns där så nu ska jag bara plåga mig och vela ett litet tag sen köper jag.
Jo, som en liten kommentar till oss som fastnat i tron på att vi vet något... "allt av vikt jag säger, har jag stulit ur en bok"
Bara den raden kan få vem som helst att köpa en dyr samling...
Eller för den delen bara äta ost...

2 kommentarer:

Nordström sa...

För helvete sluta vela. Vi har haft boxen sen i tisdags! Köp!

Unknown sa...

Jo jag vet. Men belöningen är desto större efter några veckors våndande...