söndag, oktober 19, 2008

Väl elakt?

Jag kanske var hård mot idolerna i förra inlägget. Men jag köpte en skiva med Jeff Buckley igår, det fria fallet ner till TV4as material blev lite väl stort... OK, jag vet, skivan är gigantiskt gammal men jag har inte kommit mig för att köpa den förrän nu. Har hela tiden vetat om att jag bör köpa den och att det som finns på skivan är fantastiskt. Kanske är det tur att jag köpte den nu när jag ändå vuxit upp och mognat, litet. Att lyssna på den här musiken under en identitetssökande tonårsperiod skulle ha varit som att leka rysk roulette med fem patroner istället för en. Men dra åt helvete vad vackert. Fan det är som någon sågar isär själen när han sjunger. Jajävlar.

Jo, var ute och sprang idag, första gången över två timmar.

4 kommentarer:

Nordström sa...

Hård?! Nja, det var mer åt faktahållet!

Unknown sa...

Sanningen kan vara grym ibland.

En till sanning till norrlänningar i Gbg. Jag förväntar mig guidening på torsdag eftermiddag och ostlös pizza.

Nordström sa...

Ostlöst känns så... 2006. Men guidning blir det! Med fett.

Nordström sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.