tisdag, oktober 07, 2008

Schumachers framtid oviss...

Hur fan kan den vara oviss? Inget kan väl stå mer klart!? Han är slut, över, the end, good bye. Jävla idioter till media, kan de inte bara för en gång skull och säga rakt ut: DU är slut din jävla knarkare! Åk till närmaste slum och förstör ditt liv ytterligare och förnedra inte dig själv med att förneka det som är så självklart! Givetvis gäller samma sak alla andra jävla idioter som spelar dumma och förnekar positiva dopingresultat, även dem som säger sig vara rena men vägrar låta gamla prover testas... FYFAN vilken vacker idrott!! Att de visar dylikt på TV!? Jag ska fan flytta till Tyskland, iaf om de beslutar att inte visa TdF.

Fan man blir tydligen elak av kortison... Jo jag vet, dopingklassat... Nån som ser mig förneka det? Men bara vid bruk under tävling och jag hann ju lägga av innan jag började använda skiten så vem bryr sig?

2 kommentarer:

Anonym sa...

tagga ner bullmannen

Anonym sa...

Freddy Maertens, en av dom mest vinstrika cyklisterna på 70-talet bla. 13 etappvinster på Vueltan 1977 gjorde kortisondopning till ädel konst. Jag har nyligen avslutat en kur med kortisonspray mot trilskande bihålor och jag får nog säga att det gick fan så lätt att träna hårt under denna period. Undeskatta inte kortison.