söndag, november 02, 2008

Trasig





Dra åt helvete.



Min stackars kropp gick fullständigt i bitar efter gårdagens löptur. Kändes hyggligt under själva passet fram till en och femti ungefär. Då kändes det som om nån slet ur lårmusklerna och ersatte dem med sprängsten, ungefär. Efter en hel dags ryggläge så fick jag nytt liv efter hemmagjord pizza och ett glas Porcupine Ridge. Jävlar alltså. Kanske att daimglassen bidrog den också. Studerade en "lätt" överdriven actionrulle; Die Hard 4.0. När Bruce åker rodeo på ett jaktplans stjärtvingar blev det L I T E för mycket. Då hade jag ändå svalt att han rammade en 50 kilos tjej med en SUV i ca 70 km/h. Det enda som hände var att hon blev förbannad. Men det är ju det vi alltid sagt, tjejer är inga vanliga killar...






Nåja, tack vare en del otillåtna preparat (Godisprinsen, GB och ovan namngivna dryck...) lyckades jag repa mig såpass att jag kunde genomföra några fyra minuters sju-minutare idag på över 90 prolle. SATAN vad jag får andas av stavgång. Backjäveln är ju en smula brant på sina ställen också. Riktigt skönt faktiskt. Kanske.



Om nån helg kanske jag lyckas montera ihop nåt som går att vintercykla på. Jajust, jag skulle ju inte köra nån vintercykling. Jag är inte sämre än att jag kan ändra mig...

Inga kommentarer: