torsdag, november 13, 2008

Jag har problem


Jag tycker inte att det är ok att Basso skriver dagbok på Cyclingnews, inte heller tycker jag att det är ok att de behandlar Ullrich som en helt vanlig idrottshjälte som precis dragit sig tillbaka med bara ett "turbulent" sista år. Gillar inte heller hur de ger hans väg tillbaka in i rampljuset en massa utrymme. Att Vinokourov ska göra comeback, i samma lag som Armstrong kastar en sån jävla solförmörkelse över den senares comeback att det skapas en ny istid. Om jag var ren och vunnit en massa Tdf i rad och vill göra comeback för att rentvå mitt namn så skulle jag tycka att det var ett "problem" att den där jävla knarkaren ville vara i mitt stall. Så till vida att jag inte själv då hade likadana "sidoprojekt"... Men, men inte fan vet jag om mina tankar håller ett moraltest, men jag tycker att det smakar konstigt med dessa comebacker, som om inget har hänt. Jävla idioter, förstöra min underbart vackra sport med detta jävla helvete! Livstids avstängning, punkt. Sen ska de betala alla vinstpengar till mig. Alternativt tvingas att umgås med mig på en öde ö eller liknande när jag inte ätit socker på ett tag eller är distansgrinig på riktigt. Det kanske är humanare med bara livstids avstängning.
Ikväll har jag stavat uppför södra igen, fem gånger. Skönt. Sen har jag tvättat Bodils fina vita tröjor på 60 grader i tron att jag slängde i mina träningsunderkläder. Jag hänger löst nu.

3 kommentarer:

Robert Edin sa...

Jag får trösta dig med att Vino kommer inte att få köra med Astana. Sen får man hoppas att UCI ser till att det blir två års avstäning.

Tom sa...

Schumacher vill tävla nästa år.

Jag skulle gärna vinna på Lotto på lördag.

andreassvanebo sa...

5 gånger? vad kör du för träning nuförtiden? :)